• 506 204 642
  • info@karotrenuje.pl

Karo Trenuje

Karo Trenuje - Twój trener personalny!

Właśnie zrobiłeś pierwszy krok, aby zadbać o swoje zdrowie, sprawność i dobrą formę na lata, nie lato. 

kondycja, trening personalny

Zatroszcz się
o swoje zdrowie

Regularne treningi pomagają dotlenić ciało, utrzymać dobrą formę, a także rewelacyjnie wpływają na samopoczucie.

kettlebell

Popraw wytrzymałość,
kondycję i siłę

Każdy trening przybliża Cię do celu. Z dnia na dzień poczujesz pozytywny wpływ aktywności na swoje życie!

podnoszenie ciężarów, trening ze sztangą

Zadbaj o swoje
ciało i sylwetkę

Trening pozwoli uelastycznić skórę, a także wymodelować sylwetkę oraz podkreślić wszystkie atuty!

hantle

Trenuj
z przyjemnością

Odpowiednio dobrana aktywność dodaje pozytywnej energii. To też doskonała forma spędzania czasu!

poprawa kondycji

Zwiększ maksymalnie
efektywność

Dobry plan i przemyślany trening pozwalają uzyskać zamierzony efekt w dużo krótszym czasie.

Trenuj tak, jak lubisz

Trening personalny online

Możesz trenować ze mną w swoim domu – online. W dobie pandemii poznaliśmy nowe możliwości treningowe. Już nie musisz stać w korkach, ani martwić się czy zdążysz dojechać na siłownię, a Twój czas będzie zmarnowany. Pozbędziesz się również zbędnych obaw, czy ktoś z boku będzie Cię oceniał. Zyskasz komfort oraz wygodę, a przy tym nie stracisz na efektywności dzięki opcji treningów online. 

Trening personalny live

Jeżeli chcesz postawić na trening personalny na żywo, znajdziesz mnie w krakowskich siłowniach. Treningi live to bardzo efektywny sposób na osiągnięcie wyznaczonych celów. Skontaktuj się ze mną, aby poznać szczegóły. Od wiosny do jesieni oferuję także treningi na świeżym powietrzu – trening w parku, siłowni plenerowej czy otwartej przestrzeni. 

trener personalny kraków karo trenuje trening na siłowni trening kettleell

Jaki rodzaj treningów polecam?

Trening personalny może mieć różne formy. Interesuje Cię trening siłowy lub funkcjonalny? Chcesz podczas treningu korzystać ze sprzętu – gumy, a może kettlebell? Zajrzyj do zakładki Trening, gdzie znajdziesz proponowane przeze mnie treningi. Poznaj także moją ofertę skierowaną właśnie do Ciebie! Jestem miłośniczką treningów siłowych, jednak z doświadczenia wiem, że nie jest to forma treningu dla każdego. Dlatego moja w tym głowa, aby dobrać treningi – ich czas, intensywność, różnorodność oraz formę do Twoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

Kogo zapraszam do współpracy?

Trening skrojony na miarę Twoich potrzeb i oczekiwań

Każdego, kto chce zadbać o swoje zdrowie, poprawić sylwetkę, zgubić zbędne kilogramy czy też poprawić technikę wykonywania ćwiczeń. Polecam trening także tym, którzy pragną wyrwać się od codziennej rutynyodreagować, a także zredukować napięcie i stres. Zawsze dobieram czas, rodzaj i formę treningu do Twoich możliwości, potrzeb i oczekiwań. Tak by praca przynosiła satysfakcję! a także zapewniała realne efekty których oczekujesz! Ofertę kieruję do wszystkich, którzy chcą zmian i są na nie gotowi – niezależenie od wieku, formy czy płci. Trenuję z mężczyznami i kobietami na poziomie podstawowym oraz średniozaawansowanym.

Jak wrócić do treningu i formy po kontuzji?

Pierwszy krok skieruj do fizjoterapeuty. Pozwól, aby ocenił aktualny stan po kontuzji, dał zielone światło na ćwiczenia oraz swoje zalecenia i rekomendacje bezpieczne dla Twojego zdrowia. Wtedy możemy zacząć działać.

Jeżeli jednak chcesz mocno wyrzeźbić swoje ciało, by odpowiednio przygotować je do zawodów sylwetkowych, a później w nich wystąpić – skieruj się do innego trenera, który będzie w tej kwestii ekspertem. 

Trening po ciąży

Jesteś po ciąży? Odwiedź fizjoterapeutę uroginekologicznego lub skonsultuj się z lekarzem, abyś mogła bez obaw rozpocząć współpracę.

Dieta podczas treningu

Chcesz, aby rozpisać Ci dietę? Chętnie skieruję Cię do zaufanego dietetyka, który ma w tej kwestii odpowiednie kompetencje. Twoje zdrowie jest dla mnie najważniejsze.